Blog kategorie
Przejrzyste i Widoczne Działania
Przejrzyste i Widoczne Działania

     Przed pandemią sprzątanie było działaniem drugoplanowym, zwykle przeprowadzanym tak, aby było jak najbardziej dyskretne. Była to również czynność domniemana, chyba że istniały dowody wskazujące na to, że jest inaczej. Na przykład, jeśli wszedłeś do restauracji lub pokoju hotelowego i wszystko wyglądało na czyste, mogłeś założyć, że tak właśnie jest. Zacząłbyś kwestionować czystość, a może i własne zdrowie i bezpieczeństwo, dopiero gdybyś zobaczył brud na podłodze lub włosy pod prysznicem.Dziś sytuacja jest odwrotna.

    Nie zakłada się już z góry, że jest czysto, ludzie chcą dowodu, że każde miejsce, do którego wchodzą, jest czyste. Aby to udowodnić, firmy muszą pozwolić ludziom zobaczyć ich operacje utrzymania czystości. Innymi słowy, sprzątanie przenosi się zza kulis na pierwszy plan sceny.

Czego potrzebują ludzie, aby czuć się bezpiecznie.

W obecnej sytuacji czystość stała się istotnym elementem doświadczeń związanych z marką, takim który może pomóc jej zbudować dobrą reputację lub ją zniszczyć.

Jak wskazaliśmy w naszym artykule „Szersza perspektywa w postrzeganiu roli czystości”, czystość i bezpieczeństwo to pojedyncze punkty niepowodzenia, co oznacza, że firmy, które nie spełniają standardów bezpieczeństwa i czystości, nie dostaną drugiej szansy. Z drugiej strony firmy, które z powodzeniem zapewniają ludziom poczucie bezpieczeństwa, zdobędą ich zaufanie i powtórzą transakcje.

A więc czego potrzebują ludzie, aby czuć się bezpiecznie?

Ankieta przeprowadzona w 2020 r. przez firmę Deloitte Consulting dotycząca bezpieczeństwa i czystości w branżach konsumenckich pokazała, że najważniejsze rzeczy, których oczekują konsumenci i pracownicy, to widoczność i przejrzystość praktyk sprzątania: 60% respondentów stwierdziło, że stała obecność widocznych wysiłków w czyszczeniu była najważniejszym aspektem podczas angażowania się w doświadczenie.

 
New Scope A

A oto kilka innych ustaleń Deloitte:

  • 82% klientów uważa, że dodatkowe kroki w celu zapewnienia bezpieczeństwa i dobrego samopoczucia pracowników „muszą być na miejscu” lub „zwiększyłyby prawdopodobieństwo” odwiedzenia firmy.
  • 73% pracowników czułoby się pewniej, gdyby obserwowało aktywne sprzątanie.

Jak widać z powyższych ustaleń, zarówno widoczne środki czystości, jak i odpowiednia komunikacja są teraz uważane za kluczowe dla bezpieczeństwa. W poniższej tabeli podsumowano priorytety bezpieczeństwa klientów i pracowników. Jak widać, nie wystarczy już dokładnie i profesjonalnie posprzątać - trzeba pokazać swoją pracę.

 

 
1503 Table Dimension3 Part1 Poland 1128X685px PL LOW

Jak zdobyć zaufanie ludzi?

    Najlepszym sposobem na zdobycie zaufania ludzi - i uczynienie ich stałymi klientami i / lub lojalnymi pracownikami - jest zapewnienie im dokładnie tego, czego szukają. Czyść często, w widoczny sposób i komunikuj swoje działania. 

Oto kilka zaleceń jak osiągnąć te cele:

Należy pamiętać, że widoczne sprzątanie daje poczucie bezpieczeństwa, ale może również wywołać świadomość ryzyka. Osiągnięcie zapewnienia o czystości i bezpieczeństwie otoczenia bez wywoływania niepokoju wymaga delikatnej równowagi między widocznością a dyskretnością. 

Aby zobaczyć przykłady tego, jak robić to dobrze, spójrz na branżę hotelarską. Hotele są jednym z sektorów, które najbardziej ucierpiały w wyniku pandemii, a ich przetrwanie zależy od tego, czy ludzie poczują się na tyle bezpiecznie, aby ponownie podróżować. Prawie każda firma hotelarska wdrożyła nowe zasady mające zapewnić zdrowie i bezpieczeństwo - i aktywnie informuje o tym. Więcej informacji o tym, co robią największe światowe marki hotelowe.

Eksperci firmy Nilfisk mogą udzielić wskazówek dotyczących technologii, od maszyn autonomicznych po cichy sprzęt, które pomogą Ci zdobyć zaufanie klientów i pracowników, spełniając dzisiejsze wymagania. Pracujmy razem, aby osiągać rozwiązania, dzięki którym Twoja firma będzie się wspaniale rozwijać.

 

   1503 Table Dimension3 Part2 Poland 1065X883px PL LOW
 
 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl